its lovely

tjena mors, den här dagen har varit sjukt lång. Men så värt varenda minut! Vaknade vid nio tiden, upp och duscha och ta på sig kläder sen iväg och kolla på en innebandy match jag i stort sätt velat spela. Det blev 2 - 2 i den matchen, vi lirade inte speciellt bra men vart skönt med kvitering på slutet! Sen vart det brådis brådis hem, julia hoppade in i duschen sen så tog vi tåget till zinken för att stödja joshe på hans sm final match mot kristianstad! Tyvärr förlorade de med 15 - 13, men det va en riktigt rolig match att titta på! Vi käkade även på donken, och idag vart den stämplad som världens segaste mcdonalds. Aldrig varit med om värre! Men gott var det iaf.. Sen så skulle vi hemmåt samma väg som vi åkte dit, drog hem till julia och hämtade hennes grejer för den människan ska nämligen sova här idag! Sen på vägen hem till mig gick vi förbi ullis och träffade på Dennis som jag då inte träffat på två veckor, känn dig saknad gubbe liten! Fick reda på att han slagit vad med kompisar om att han ska snacka sig för fem fucking kronor! Han som har världens finaste hår.. buhu! Men men, är han knäpp så är han, På ett positivt sätt! Sen när vi kom hem till mig vart vi super sugna på varm oboy m. grädde och popcorn, yummie! Nu sitter vi här och kollar lite på tv och lyssnar på en super duper låt, Erique Iglesias - somebody's me. Kärlek! Nu sitter vi och kollar på när min katt spyr, mmmmh.. förstår inte vad som är felet på honom? Men ialla fall, sitter och väntar på att syster ska komma för hon ska också slagga över här precis som julia.

Idag vart det också bestämt att jag och Erica ska på AIK - Djurgården. Fan va kul! Någon mer som ska dit? 

Imorgon är det söndag, söndag = slapp dag. Jag kanske ska iväg och kolla på min fotbollsmatch, om jag orkar alltså. Ananrs blir man söngliggande hela dagen. Woho! Iget fel på det heller, eller? Och nu är jag extra glad för den här skolveckan kommer kära Therese tillbaka till plugget! Men nu insér jag att det är lördagkväll och jag sitter framför datan, no way. Så nu ska jag tjillevippen!

See you suckers! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0