like it or not

tjing pling, idag vaknade jag av sjukaste huvudvärken och ont i halsen och trodde att jag gått och blivit knasig eller någonting. Och mamma tyckte att det va bäst att jag stannade hemma och vilade och fortsatte sova, men när jag en gång gått upp kan jag inte somna om. Jippie! Så jag lade mig i sängen och kollade på vakna med the voice, alltid lika kul. Jag laddade även ner massa gott gott till datorn så som coldplay, the script och sex and the city the movie! Sen så drog mamma med mig till centrum där jag köpte mig en tröja, en g-star kofta som var vit och lite blå. Love it! Vi tog oss en lunch på subway och sen så gick vi och solade en stund, ritkigt skönt va det.Och sen när vi kom hem hade vi tänkt oss titta på sex and the city, men datan den började hacka och så va det med det. Inget glo på film här inte, men jag ska ändå hoppa in i duschen snart och göra mig iordning!

För ikväll ska nämligen jag, mamma och johan gå ut och äta. Smaskens!
jag kan äta för er som är hungriga också, just name it. Pusss


Must have:
The script - the man who can't be moved
Coldplay - viva la diva
Coldplay - talk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0