lost without you

jag sitter här i natten och läser dina ord
jag blir varm i hela kroppen men tom inombords
för jag förlåter för de gånger, jag inte varit där
jag vill ta dina fall, jag ska alltid finnas här
att ta dig när du faller, ta min hand i din hand
jag ska hjälpa dig tillbaka, tillbaka in till land
du är ljuset i mitt liv, och jag tackar dig för det
om du tar en annan väg, ja då följer jag med
för jag ska aldrig släppa dig, för du är så underbar
jag vill minnas våra stunder, och som vänn ha dig kvar..

vi måste finnas för varandra, genom tårar genom blod
jag ska aldrig mista dig, jag svär på mitt ord
du är min ängel och min skatt, jag ska vara där du är
för du är en sådan vänn, jag alltid håller kär..
Julia hermelin, du har mitt hjärta i din hand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0