make my day

igår va jag ju som sagt i stan, men det blev en liten ändring för Simone följde med också,  Och glöm inte mathias som åkte med oss in till stan men sedan försvann mot skärholmen. Vad vi gjrode i stan vet jag inte ritkgit, men det vart rätt lyckat ändå. Så som fönstershopping!
Sen så kilade vi hem till Simone och kollade på det bästa från idol 2004 - 2007, haha. Det vart riktigt lyckat! Senare bänkade vi oss framför hål i väggen och känd i japan, det va ritkigt kul faktist och så lade vi märke på att Björn Gustafsson är riktigt cute med blött hår, känn på den! Sen så drog vi oss hemmåt, tack för en lyckad söndag brudar!

Senare under kvällen började jag prata med gustaf igen,
 tack för att du är en underbar person. Vi ses på fredag!
ska bli kul att börja om från början igen.                                                                        

Nu är det snart innebandy träning, och vi ska prova nya overaler. YES!
Så blir det när man spelar i dam tvåan.
Men det som är skiten är att jag inte är tillåten att träna än med min lila fot som inte är så mycket lila än. Men både mamma och pappa vill att jag ska vänta lite till, det va trots allt bara en vecka sen det hände. Önska mig lycka till, för ska köra lite rehab träning istället. Hoppas jag kommer tillbaka på nolltid, för nu är jag sugen på att lira.

tack för att ni röjer på all skit
som är ivägen på min livsväg <3


-kommer du ihåg julia?

Kommentarer
Postat av: julia hermelin

det är lite svårt att glömma stumpan :)

2008-09-16 @ 16:36:24
URL: http://juliahermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0