motgångarnas blomstertid

Vi börjar att skriva om gårdagen, då allt jag skrev i fredags inte blev av! Dagen började med att jag steg upp med klockan vid halv tio och följde med på mina fotbollsmatcher eftersom jag fortfarande inte kan sparka på en boll med foten? Båda matcherna torskade vi och det blir bara mer och mer skador i laget, just därför motgångarnas blomstertid!  Efter det kom vi väll hem vid halv sju tiden och jag fick för mig att färga mitt hår? Och när jag verkligen ser fram emot någonting då gör jag det, så jag tog på mig varma kläder och gick ner till ica och köpte hårfärg, mörkbrunt. Så det ägnade jag mig åt till ungefär klockan nio, och om ni undrar om det blev fint då svarar jag; jag har ingen aning? För det vart riktigt mörkt, men det blir ju lite ljusare med tiden för hoppningsvis! Efter det hoppade jag ner i soffan och kollade på världens underbaraste film, Jakten på lycka!  Jag grät säkert fem gånger pga den här filmen, den är underbar..  Efter det höll jag på att somna så jag gick och lade mig vid elva snåret, rekord?

Idag var det meningen att jag skulle gå upp med klockan vid tio, men som alla andra dagar när jag ställer klockan vaknar jag långt innan den ringer. Vid halv nio klev jag upp och började redan då fixa iordning mig inför matchen så att jag senare slipper stressa, så nu sitter jag här 10.15 helt färdig inför att åka vid 10.45. Jag är ritkigt taggad, tagit på mig innebandy match stället som inte har varit på på tre veckor, nu jävlar.. Det blir min första match i dam serien, och den vill jag ju då helst vinna! Så håll tummarna för det, och håll även tummarna för att min fot håller! För det gör jag.

Jag ska även ta med mig Julias present till matchen idag, jag hoppas hon blir glad! Men jag är jätte nervös för att hon redan har den grejen jag ska ge henne? Men jag hoppas itne det. Jag berättar sen vad jag ger henne, ifall att hon skulle läsa det här innan. See you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0