rock my world

Today så tog jag mig upp vid 06.15, och när jag va påväg mot tåget en timme senare levde jag fortfarande i nattmössan. Nu när hösten börjar dra in går det inte att väcka lilla Cornelia lika lätt! Väl på perrongen mötte jag Kattis från min gamla klass, har saknat henne något grovt så var jätte kul att ha dig i armarna igen!  Jag stötte även på en Lucas Blom och Ali, små söta pojkar. Jag såg även massa annat folk som är för många att minnas, men jag såg er ialla fall! Eftersom therese inte är i skolan trodde jag att skoldagen skulle bli rena rama helvetet, men icke sa nicke! Jag började faktist prata med Jimmy i klassen, en riktig guldgosse faktist. Sen så gick jag på lunch på suway, tack skolan för ett underbart matkort! Sen så gick det rätt fort de två sista lektionerna, and the day is over! wei, jag överlevde..

Och nu sitter jag här, två timmar efter att jag slutat med käraste Fanny Wallin, hemma hos henne s.k HEMKÖP PARKERINGEN! Fråga oss inte vad vi gör, våra vanliga betéenden typ.. säger sig själv! Senare ikväll ska jag hem och äta pappas "lyx" mat, NOT! Men en underbar pappa är han, kan inte gå allt för hårt, puss på dig. Sen ska jag försöka vara lite "hemmafru" och städa mitt s.k rum som nu för tiden är en skrottipp av använda kläder, dont ask.

Imorgon är det tema dag i skolan som varje onsdag, vad vi ska göra blir en surprise!
Och efter skolan ska jag börja träna innebandy igen, akta er här kommer en as taggad Cotten!
Mer om hur det gick får ni veta imorgon..

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0