sick so sick

Imorse vaknade jag med ont i halsen, och då menar jag inte ont i halsen bara sådär. Utan ONT i halsen, ta mig tillbaka till friskheten! Imorgon vill jag vara frisk för då ska jag vara med syster, och det va länge sen sist nu så bli frick cornelia! Om jag nu är frisk ska vi först till centrum och kolla på en grej, senare på kvällen ska vi till fryshuset på någon språk grej, fråga mig inte  vad det är men det lät ritkigt kul när hon berättade det! Om jag får följa med vill säga, för det är Emil som bestämmer.

Idag blir jag väll sittandes här och vid tvn hela långa dagen, skicka sms till mig för jag behöver lite sällskap! Nu håller ialla fall jag tummarna på att bli frisk, annars blir min helg förstörd för jag har även dam match i innebandyn på söndag.
Så puss på det, så hörs vi <3


Grekland sum' 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0