sunday morning wake up

Jag kan börja med att berätta om igår natt när min halvsyrra kom hit vid halv ett, då slog det mig plötsligt att vi inte kommer att få plats alla tre i min säng och extra madrassen som fanns i källaren kunde jag inte nå. För nyckeln till källaren hade mamma och hon var ute på party, lyckat! Så vi fick bygga ihop en säng med kuddar och filtar på golvet åt Julia, det blev lyckat för det verkade som att hon sov som en stock! Efter vi vaknat satte vi oss och kollade på sjuka klipp på youtube, passar perfekt när man har en så kass morgon humor. Jag och syster gick senare och kollade på hockey i den svin kalla hockey hallen, man frös helt enkelt konstant! Men det va ett tag sen man engagerade sig i den sporten och vi hade inte så mycket att göra, så varför inte? och självklart så vann Väsby också.Nu efter några frussna timmar ligger jag i sängen och kollar på tv och patar med folk, passar perfekt till en söndags kväll! Det enda som är jobbigt är att vi har matte prov imorgon och jag får inte ha ett enda fel, då får jag inte godkänt. Jippie! Så önska mig lycka till tack.

Imorgon så är det skola och Therese är tillbaka! YES
Efter det kanske jag och Erica ska in till solna och hämta ut biljetterna till matchen på onsdag! Är sjukt taggad inför det, kommer bli skit kul. Efter den färden drar vi oss hemmåt för det är innebandy träning imorgon, taggad! Och hur det går på den träningen återstår att se..

God natt folket där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0