today is today

hallå där i stugan! Imorse var jag inte glad, absolut inte för nu har tröttheten sprungit ifatt mig och inte nog med det. Är ännu mer förkyld, wiho? Men slut snackat om det, för den här skoldagen har jag och Therese bara skrattat igenom, som vanligt? Det första vi skrattade åt var att jag skriver att vi skrattar varje dag? Det andra var att vi såg en livs levande grott människa? Och jag överdriver inte, han var riktigt lik en sådan så jag trodde vi åkt tillbaka i tiden en bra bit! Sedan skrattade vi ännu åt en grej när vi satt på Mcdonalds. För genom fönstret ser man nämligen tågen som passerar men ingen räls så det ser ut som att tåget är ute och åker på vägen. Så då började vi få helt sjuka fantasier om att tåget aldrig stannade utan man måste hoppa på i farten och att avståndet mellan tåg och plattform var typ 5 meter så man var tvungen att hoppa på. Men då började vi tänka på alla gamlingar med rulator och rullstolsbundna människor så allt blev så jävla kul! Haha att en sådan sjuk grej kan bli så jävla sjukt.. Sen ännu en grej som är helt sjuk! Inne i snickeriet finns det ett rum där man bara oljar och där fanns ett sandpapper jag och Therese skulle hämta. Direkt när man klev in i rummet mötte man en vägg av olje lukt som flög rätt in i huvudet och man blev helt lost i pannkakan och världen snurrade runt än! Och resten av dagen tänkte man tillbaka på allt som hänt och då började vi skratta igen. Sen hände det inte så mycket mer förrens jag kom hem och kom på att jag hade godis hemma, klockrent!

Ikväll är det min första fotbollsträning på en månad, jag hoppas det ska gå bra! sen hädner det itne så mycket mer, fixa inför natten och krypa ner i sängen. Så, godnatt när den tiden är framme <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0