today tonight

hej folket, idag har jag varit med gustaf här i stora väsby och vi gjorde väll inte så mycket. Kollade på tv och gick en lång promenad, rätt härligt! Sen så väntade jag på bussen med honom då min syster kom förbi! Då sa jag hejdå till Gustaf och jag och syster gick hem till mig, lade oss i min stora sköna säng och kollade på sex and the city! woho, grymt bra film och jag önskar mig en sådant kompisgäng om 20 år, give me. Sen käkade vi lite svullo mat med mamma, KEBAB! Från runby express, love it. Och nu precis klockan 20:20 tog filmen slut! Det är kolsvart i rummet och man är sjukt trött, klockan kunde lika gärna vara ett på natten vid det här läget.

Men ialla fall, nu ska jag snart träffa Erica, vad vi ska göra är surprise! även för mig, vet inte vad vi ska göra. Imorgon blir jag hämtad av stefan, min tränare, för vi har innebandy match som jag inte får spela p.g.a min fucking fot, ursäkta språket!
Så, se you later.. aligator? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0