Wednesday

hallå i stugan, den här dagen har varit helf fullspäckad från början tillslut. Det börjar med att skoldagen gick hur snabbt som helst! Hade snickeri hela långa dagen och jag och Therese skrattade hela tiden precis som vanligt, fast vad vi skrattar åt är lite mer komplicerat och ibland ingenting. Efter skolan åkte jag till Edsberg, till mamams jobb där jag skulle få ansiktsbehandling ännu en gång. Men den här gången gjorde det så sjukt jävla ont, det va tortyr i stort sätt! Men är glad att jag gjorde det och att det är över. Sen var det dags att åka till solna och möta Erica på tåget som vi tog tillsammans till Solna. Det hela började med att vi köpte med oss två kebab tallrikar efter som det var fult hus i reastaurangen, så vi tog vår mat och gick bort till en parkering och satte oss, tro det eller ej! Kanske inte snyggaste synen, men det var så värt det för magen skrek efter mat. Sen gick vi till norra läktaren där vi skulle ta oss in, och du vet de där som måste rota igenom ens grejer och kropp innan man får gå in på station? Jag lovar att de älskar sitt jobb, två unga killar skulle undersöka mig och Erica. Och jag lovar, de tog precis överallt! Haha, jag kunde inte sluta garva. Sen fick vi äntligen gå in och ta våra platser, först hade jag inte en blekaste vart vi skulle sitta. För man får sitta i stort sätt överalt! Vi ville ju helst stå där det va värsta draget, så efter en stund flyttade vi oss över till den högra sidan där vi ställde oss upp och började sjunga. Inte för att jag kunde låtarna men man lärde sig efter ett tag och det va riktigt kul! I pausen träffade jag min förra halv bror Marcus, ni anar inte hur glad jag var över att se honom! Vi måste ses oftare, det va två år senast.. På slutet av matchen när djurgården ledde med 1 - 0 hade vi bestämmt oss för att gå ungefär när det var tre minuter kvar, och det gjorde vi också. Vi gick ut från stadion när klockan ungefär stog på 89:e minuten. Och när vi precis är påvägen utanför så exploderar hela råsunda av jubel och jag och Erica hade precis pratat om att Aik säkert kommer göra mål när vi traskat där ifrån? Och gissa, det var precis det de gjorde! Och vi stog där på gatan och jublade och skrek som många andra. Man va ledsen över att ha missat målet, men ingenting slog att de ialla fall gjorde mål! Och jag tackar Ericas pappa som kom och hämtade oss i bilen så att vi slapp ta pendeln hem, det skulle jag aldrg ha orkat! Väl hemma fick jag en grym huvudvärk så jag gick i stort sätt och lade mig direkt när jag kommit hem.
 
Torsdag morgonen startade med att jag vaknade med fortsatt huvudvärk och halsont, inte kul! Så nu sitter jag här hemma och försöker bli frisk för jag SKA spela mot aik på söndag! Och jag vill även önska Julia Hermelin ett stort grattis för det är hennes dag idag, födelsedag!! Grattis vännen, älskar dig och jag hoppas din dag blir toppen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0