yesterday

Vi börjar med gårdagen, söndag. Som jag sa så hade jag då min första dammatch och det var faktsit riktigt kul! Vi mötte aik på bortaplan och det första man ser när man kliver in i hallen är en lapp där det står "aik - väsby ibk, inträde 20 kr. Årets första vinst i damserien bla bla". Haha, här tar man ut segern i förskott? Men icke sa nicke, vi gick där i från med huvudet högt efter att ha vunnit med 2 - 1 och min fot höll! Efter det så åkte jag hem coh tog mig en dusch, gick senare ner på ullis vid fyra för jag skulle visa Dennis min nya hårfärg och jag skulle även möta fanny klockan fem vid station så. så hon kom in där vid fem tiden och vi gick iväg och hitta på lite grejer hit och dit och senare vid sex tog hon bussen hem och då gick jag hem och åt. en liten stund efter det ploppa min syster in genom dörren, satte oss i soffan och kollade på singingbee och ensam mamma söker. Och vi hade riktigt roligt faktist, båda var riktigt övertrötta och skrattade på som vanligt. Senare började filmen Underbar och älskad av alla, med den snygga danska skådisen som jag inte minns namnet på just nu. Men mums! Sen kom henens mamma förbi med bilen och plocka upp henne och de åkte hem, men hann inte vara ensam hemma länge för efter en kort stund kom pappa hem! Jag höll på att somna medans filmen var igång, men jag kommer inte ihåg slutet på den filmen från förra gången jag såg den så var tvungen att hålla ögonen uppspärrade medans alla andra kroppsdelar redan hade somnat. Och efter filmen somnade jag också, dock inte i soffan utan jag kröp ner i sängen!

Idag vaknade jag med klockan 07.00 och var sjukt trött och sjuk! Men jag ryckte upp mig och åkte till skolan ialla fall, vi hade ju bara två lektioner idag som tur var för vi hade bara snickeri timmar kvar efter lunch och de lärarna är på kurs!
Jag hatar när killar inte kan förstå att tjejer kan ha kul utan alkohol? Alltså, så fort vi är övertrötta och skrattar så att man gråter tror de att man är jätte packad även fast man inte ens varit i näheten av det. Och de tror ju inte på en när man nekar? Då undrar jag faktist hur killar har det när de umgås, skrattar inte ni?
 

Nu har jag precis avslutat mitt pluggande för dagen och jag håller på att somna här vi datorn, men måste hålla mig vaken för ska iväg på träning vid sju tiden! Jag vill prova våra nya overaller här och nu, för det sägs att de är så sjukt snygga så nu är jag nyfiken som bara den! Och det får avsluta det här kära inlägget, see you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0