yesterday

igår luffade jag och josse hela långa dagen så jävla skönt.
Vi beställde hem mat, kebab i stora lass och sen gick vi ut vid tio och löpte godis på ica. MUMS
Sen så vart det svin kallt ute och min pappa kom och hämtade upp mig vid tolv utanför josse.

Idag började allting med ett RENT helvete jag gjorde julia besviken. Något som absolut inte va meningen jag fattar inte vad jag håller på med. förlåt
Jag vet att du tycker jag är typ sjuk och att du hatar när jag gör så..
Och jag borde lära mig av mina misstag men titta nu sitter jag här i klistret igen och jag kommer inte loss.
Jag lovar jag är verkligen ledsen över det, du vet att jag älskar dig..
Sen så va det fotbollsmatch, som vi vann med 11 - 2. wie!
Men nu ska jag inte sitta här jag har en kväll att se fram emot, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0