Yeah the truth is, that I miss you, so..

Vad händer med denna blogg egentligen! Är det bara jag som saknar den? eller är det många fler?

Det är julia som skriver, som inte är så ovanligt att jag gör. Men jag tycker faktiskt att Cornelia ska skärpa sig och börja skriva igen. Nu när våren är här, vill man bara veta av hennes vårkänslor för det är nu man känner dom flesta känslorna när solen tittar fram! Hon har säkert mycket att skriva om, hon har börjat på en bok till och med, fotbolls säsongen är igång igen, hon spelar innebandy och vi kvalar nu. Man vill bara veta hennes tankar nu! Jag förstår att man kanske inte vill sitta vid datorn varje dag, men jag saknar att du skriver, och det är säkert inte bara jag som gör det heller.

Nu får du ta och börja skriva igen bästa vän. Puss på skinkan!


Mysig bild, på mig och min kära bästa vän alfred!


Kommentarer
Postat av: Linda

HELT SANT! VI SAKNAR DIG SYSTER!<33

2009-04-04 @ 10:27:07
Postat av: Leia

Hej hej!



Allt bra?

Kram

2009-04-20 @ 15:30:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: B3tty med internets snyggaste blogg

Hej. Jag vill bara meddela att jag fått mitt Internet igen och att det är liv i min blogg igen som du följer via bloglovin.



Allt väl idag? Jag önskar dig en underbart skön helg! Själv ska jag jobba vilket jag inte gjort på 9 år pga sjukskrivning. Så jag är lagom nervös.



Glöm inte att kommentera när du läser min blogg.

Take care.

2009-04-24 @ 13:05:21
URL: http://b3tty.blogg.se/
Postat av: anna

hur är det med lilla guldknappen då?:)

2009-05-17 @ 23:40:29
URL: http://abostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0