det är bara sanning

man finner inget svar i mörker

om du är ledsen, om du känner att du håller på att tappa ditt liv. Grubbla inte ner dig om det är svar du letar efter, du kan inte finna svar i mörker. Precis som om du skulle leta efter din vän i ett mörkt rum kan du inte hitta henne, du bara letar och letar. Precis så är det om du sjunker för djupt i ditt mörka liv, hur ska du kunna hitta svar i mörkret? Skaka loss, rätta till dig och ta dig uppåt. Det har jag lärt mig nu, det tjänar ingenting till att bara grubbla ner sig och fastna i det där mörkret. För när man väl är där hittar du inte det du söker! Jag vet och jag har fastnat där många gånger, vänner har hjälpt mig tillbaka och det är jag tacksam för. Men har jag hittat något svar? Nej, för det var mina vänner som hjälpte mig upp och inte än själv. Jag tror man själv måste traska upp från det där mörka för att hitta svaren, även fast det hjälper en stund när ens vänner hjälpt än så kan man lätt trilla tillbaka. Det gäller att tro på sig själv, vara bestämd på det man gör och ta det försiktigt på varje trappsteg så att du inte faller tillbaka. Jag tror på dig, gör du?

Kommentarer
Postat av: Lifestyle by S

Vi var i Playa del inglés när vi var där, vart var du? kan tänka mig att thailand inte var så mysigt på sommarn, hehe.

2009-02-04 @ 18:13:03
URL: http://lifestylebys.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha äsch ;) go kväll :D

2009-02-04 @ 19:27:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0