En mupp skriver ett inlägg

Julia här!

Tänkte börja med en hemsk nyhet.. Cotten ligger på sjukhus, med ett bruten ben och hon har jätte ont. Hon åkte rätt in i ett träd på ett ben och på något sätt åkte med benet först rätt in i trädet. Jag antar att hon såg en snygg snowboard kille åka förbi och hon tappade focuset helt och hållet. Är inte det en typiskt cornelia sak?

Nej, nu ska jag nog bli lite seriös som jag har svårt med att göra. Hon har gett mig lite väderraporter och hon berättade att det var rättså bra väder igår med både sol och moln. Dom andra dagarna har det inte vart så fint väder utan mest molningt och antar att det blåste väldigt mycket. Men vem bangar inte på att vara en hel vecka i ett snörike? Inte jag iallafall. Väldigt avundsjuk.. Är inte ni det?

En rätt konstig sak hände henne, eller rättare sakt två saker. Den första är att hon träffar Rebecca från min förra klass i liften där uppe?! av alla backar och alla liftar ser dom varandra på samma lift. Det är faktiskt väldigt konstigt måste jag säga. Den andra konstiga saken var när hon var på After skin i Tisdags så uppträde hennes gudfar där med sitt band. Hur coolt är inte det?

Hon verkar iallafall ha det underbart där uppe med all snö. Hon blev lite ledsen när jag berättade att vi även hade otroligt mycket snö för att vara stockholm. Hon ville såklart komma hem till vårvädret, vem vill inte ha vår nu. Bort med vintern och låt våren komma in. Jag längtar tills man åker och badar med sina kompisar och ha det kul. Det var väll allting jag hade och säga. Hon kommer hem på lördag så det är bara 2 dagar kvar nu. Längtar som fan! Ha en bra dag, gå ut och ha lite kul, jag ser nog att det är lite sol ute minsann. Kanske man själv ska gå och ta en promenad. Vi får se.

/Julia


Den här bilden är helt underbar, Vad tycker ni om den?
(Jag till vänster, Cotten till höger)


Kommentarer
Postat av: anna

jätte fin bild!



hoppas hon klarar sig bra!

2009-02-26 @ 16:01:24
URL: http://abostrom.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-02-28 @ 02:20:55
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tja, det känns inget speciellt. 19 år ju ingen speciell ålder. Man får inte göra något nytt.



Okej. =)

2009-02-28 @ 21:48:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0