Hej där ute

NU LEVER JAG MINA SISTA TIMMAR SOM 16 ÅRING, IMORGON BLIR JAG NÄMLIGEN 17!
Inte för att jag tror det kommer kännas annorlunda eller så, men man är ett år närmare 18.
Det är alltid något!


Imorgon på min födelsedag ska hela skolan till romme och jag och therese ska åka snowboard, får helt enkelt se hur det går! Det var liksom ett tag sedan.. Men inga brytna ben här inte! Vi har samling i skolan i sundyberg halv 7, jag måste åka till skolan halv 6. Jippie! Alltså måste jag gå till bussen tio över fem som går kvart över.. men det är nog värt att slita sig upp. Eller vad tror ni?

Idag har jag varit i skolan och haft snickeri hela förmiddagen, håller fortfarande på med mitt bord som aldrig blir klart känns det som. På eftermiddagen hade vi ett matteprov om procent och så och det gick väl sådär! Var inte förberedd på det så kan inte säga så mycket. Efter det var det en lugn engelska lektion och sen slutade vi vid kvart i tre! Snart ska jag börja byta om och äta något inför fotbollsmatchen ikväll, inte sååå taggad. Det är kallt ute och jag har inte spelat någon fotbollsmatch sen november skulle jag tro. Hur ska det gå? Håll tummarna för mig är ni gulliga..

Ja juste, vad tycker ni om H&M home collection som startar nästa vecka? Jag vet faktist inte vad jag tycker.. Inte förrens jag har sett sakerna i alla fall. Det sägs ju vara textiler och mattor och påslakan och allt. Vad tror ni, slår det igenom?


det ser i alla fall snyggt och fräsht ut?

Kommentarer
Postat av: Mills

sv: hahaha nej jag sjunger riktigt hemskt, men de är ju kul :D okej haha lycka till då :D, sj har man ju lov :D

2009-02-10 @ 16:05:41
URL: http://thegoffo.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

Dom är stora :-) föredrar stora grova hästar framför ponnysar :-)

2009-02-10 @ 16:05:49
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0