igår var det lördag

jag var ju som sagt och kollade på Robs hockey match mot.. skå? Ja i alla fall så vann de, sifforna minns jag inte men grattis till vinst! Och lilla robert gjorde två mål, duktig pojke. Efter det hade jag tänkt ta bussen till andra sidan väsby där middagen skulle vara, men bussjäveln skulle inte komma förens halv sju och det var fyrtio minuter dit, så jag traskade! Tog mig drygt tjugo minuter, och eftersom jag hade s.k sommarskor och skinnjacka så frös jag så in i norden så jag fick upp en rejäl fart med mina ben. Väl inne hos anita satte jag mig i soffan och värmde mina fötter som var is vid det här tillfället! Efter ett tag kom eva, (anitas syster), och hennes man micke, trevligt sällskap det där! Fick jätte god middag made by pappa, stek med klyftpotatis och någon god sås. Kunde inte bli bättre! Efter en stund drog Isa till sollentuna och jag blev ensam bland 40 +, men det är alltid kul att diskutera med sånna. Så där tillbringade jag hela min lördag!  

Idag vaknade jag och va täppt i näsan och har hosta, förkylningen is still there.  
Men det stoppar mig inte att åka in till stan och träffa på en gammal styvbror vid namn Marcus, det va länge sen vi sågs så nu tyckte vi det va dags! Blir nog någon fika eller smått och gott. Efter det ska jag tillbringa tid med julia vid en fotbollsplan. Låter skumt men vi ska kolla på en fotbollsmatch, låter helt sjukt!? Det är ju förfan snö ute.. men det går nog efter en plogning. Och eftersom det är söndag blir det hopp i säng tidigt! Inte så på att det är skola imorgon.. men vad gör man, plikten kallar! Kanske hoppar in här lite senare om jag får tid, annars hörs vi imorgon gullefjun. Have a great day C


det fick bli en bild på marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0