innuti mitt huvud

jag vet inte, men jag och therese började prata om en grej på tåget hem idag. Som ni alla kanske vet så ska Fredagen den trettonde ha biopremiär på fredagen den trettonde februari? Hur läskigt är inte det. Men tänk då att göra en film som heter fredagen den trettonde, ha premiär på den någon fredag den trettonde och att filmen är en skräckfilm som utspelar sig i en biosalong? Hur läskigt skulle inte det va!? Eller det kanske bra jag som tycker det.. Men jag tycker det skulle vara skit äckligt och spännande. Och tänk att sätta in massa specialeffekter i biosalongen man sitter i? Fy fan.. jag skulle inte våga gå på bio efter det tror jag! Eller vad säger ni, skulle ni våga kolla på den?

Kommentarer
Postat av: Lifestyle by S

Jag skulle aldrig få för mig att sätta mig i en biosalong och kolla på skräckfilm. aldrig i mitt liv. hehe, jag är gansk feg av mig. vill gärna sitta invirad i ett stort täcke bredvid någon som kan hålla mig i handen ^^ ;)

2009-02-06 @ 13:59:59
URL: http://lifestylebys.blogg.se/
Postat av: Simone

alltso du e so tont! hahah

2009-02-06 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0