its cold outside

igår var jag ju då i stan med lilla marcus, har saknat den kisen så det var jätte kul att träffa honom och sätta sig på ett fik och prata om allt och ingenting! Efter det var det dags att träffa julia och kolla på fotbollsmatchen, och jag höll på att frusa ihjäl.. inget kul väder att stå ute i! Så det var skönt att värma sig när man kom hem och slappa i soffan och kolla på beck! Sen var det bums i säng..

Idag har jag varit i skolan, och idag kom lilla therese också! Det var länge sen båda var i ksolan nu känns det som, först var hon sjuk sen jag.. I skolan hände det ingenting alls roligt, inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Just nu sitter jag hemma hos erica, trött är man men det är bara hålla ögonen uppe. Träning ikväll! Det var länge sen så, jag är lite små sugen även fast jag är trötter.. Men nu ska jag fixa lite med designen på ericas blogg, so see you sucker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0