okej nu ska vi se

vart slutade jag skriva? I dont remember.. men då kör vi såhär, idag har det varit skola! Helt okej, inte så jobbig skoldag. Efter det tog jag bussen hem till Johanna och hängde där tills det var dax att gå på fotbollsmöte och prata om lagets framtid. Och nu är jag hemma! Så det var min dag i korta drag..

Imorgon ska vi på möbelmässa med klassen, det kan bli helt okej! Det är det enda vi ska göra, så det blir chill. Säkert välja ut någon möbel och så också, men det är no problemo!

måste bara nämna en grej också, förra veckan när man var hemma från skolan hyrde jag björn gustafsson dvdn. Och ohja den är bra! Jag fick mig ett gott skratt i den trista vardagen faktist. Så för er som itne har sett de flesta avsnitt och gillar björn så hyr eller köp den! Det var även flera klipp som inte visats som man får se, så det var lite kul.

Living the dream, wooho!
FREEDOM!
(taget ur en riktigt bra tagning från dvdn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0