svarstund

oj va kul, flera stycken som ahr kommetnerat om både frågor och annat! Fortsätt med det gott folk, i like it. Så nu innan jag tänkte stänga av datan för att plugga resten av kvällen så tänkte jag svara på de frågor jag hittills fått!

Vad är viktigast på en blogg?
- jag måste nog säga innehållet! Jag tycker också att ens personlighet ska kunna synas i inläggen.

Favorit program på tv?
- hm, det måste vara one tree hill! Finns många andra bra med det ligget i topp nu.

Ställe i världen som du helst vill åka till?
- tillbaka till paradiset i thailand och till nya zeeland, har alltid velat åka dit!

Snyggaste kändisen?
- oj, den var svår! Men det får bli delad första plats mellan chad michael murray och channing tatum!

Sommar , höst, vår eller vinter?
- SOMMAR! Kan knappt vänta längre till den nu..

Hur länge har du bloggat?
- hm, klurigt.. jag hade en blog innan den här som jag skrotade dagen jag startade med den här. Men låt oss säga allt som allt i ett år kanske?

Om du vann en miljon vad skulle du göra av pengarna?
- först skulle jag få en chock, big one! Sen vet jag inte, kanske dela med mig lite till nära och kära och till behövande och sen göra något jag aldrig kunde drömma om.

Känner du att du har hittat din linje?
- på gymnasiumet? Ibland tvekar jag, men jag tror nog att jag valt rätt!

Har du några speciella löften i år?
- ja det har jag, att vara mera öppen och lära känna nytt folk!

Ångrar du något speciellt i ditt liv?
- ohja, det gör jag.. men har man inget gjort kan man inget ångra!

Om du skulle vara en kändis för en dag, vem då?
- jag skulle nog vilja vara.. oj svårt! Nej men, vi kör på Laila Bagge. För hon har mitt drömjobb!

Favoritblogg?
- jag måste nog svara tobias blogg på den, grymtroligperson.blogg.se!

Varför började du blogga?
- för att hålla koll på vad jag gjorde igår kan man säga.

Vad vill du bli när du blir stor?
- finns mycket! Låtskrivare, fotograf, inredningsarkitekt, möbeldesigner, författare, designa hus. You name it

Har du träffat den rätta än?
- jag kanske har träffat honom någonstans, men han har inte visats sig ännu!

Tack för den här gången!
eftersom det vart ganska lyckat blir den en andra gång
nej nu stängs datorn av, wish me good luck på provet imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lifestyle by S

härligt :)

lycka till på provet imorgon :D

2009-02-05 @ 21:28:10
URL: http://lifestylebys.blogg.se/
Postat av: frida

Vad går du för linje? :)

2009-02-05 @ 21:31:57
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Claudia

Fin blogg :P

2009-02-05 @ 21:40:08
URL: http://claudiaochsimone.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

jobbigt med prov ;P

2009-02-06 @ 10:56:17
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0