vilse på söder

ja det kan man säga att jag va! Jag skulle ju åka in kommunalt igår till eriksdalshallen, tåget till centralen och sen tuben till skanstull. Och hallen låg på ringvägen 70 - 68, och när jag kom upp ur tunnelbanan var jag på ringvägen 100. Nu var frågar vilket håll jag skulle åt? Så jag chansade helt enkelt och gick åt vänster, jag märkte att det var fel håll när jag gått i tio minuter för husen började ta slut. Så det var bara vända och gå tillbaka hela vägen! Inte så kul men det var värt att träffa lilla Lisa. Jag hade saknat henne jätte mycket och det fanns mycket att prata om! Åkte hem till henne, kollade på lets dance med hennes familj och sen gick vi in på hennes rum oc kollade på The Holliday som är bådas favorit film! Jag blir kär i jude law i den filmen. Mums!

Imorse vid elva tiden tog jag tåget hem från handen och nu är jag hemma! Tog sin lilla tid alltså. Men jag mår bra och snart ska jag byta om till match och ladda om för just nu kan man jämföra mig med en säck potatis.. Efter matchen ska jag hem och duscha, byta om och träffa marcus i hässelby och vid nio tiden åker jag till rotebro och träffar josefin för vi ska hem till sandra och umgås med lite folk! Så det blir lite fullspäckat idag som ni kanske ser. Så jag kommer inte kunna blogga något mer idag, kanske efter min match. Så ni får ha det så underbart! Det kommer jag att ha i hope.

Take care C

[sexy+jude+law+sexy.jpg]
jude law i sitt snygg fodral

Kommentarer
Postat av: Lifestyle by S

fan vad sött :)

2009-02-07 @ 13:22:38
URL: http://lifestylebys.blogg.se/
Postat av: Yasse

SV: Tack så mycket.



Puss!

2009-02-07 @ 16:50:46
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jo det tycker jag :)

2009-02-07 @ 17:15:38
Postat av: Yasse

SV: Puss.

2009-02-07 @ 17:18:51
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Cornelia

va? vaddå "haha jo det tycker jag" ? :)

2009-02-07 @ 17:35:11
URL: http://corneliaframmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0