11 januari

Detta inlägg måste börja med ett grattis till min kära kusin edvin som idag fyller 17 år, grattis store kusin! Om en månad är det min tur att fylla 17, känns underbart. Men i alla fall, gårdagen blev inte riktigt som planerad! Började hemma hos johanna med lite folk och käkade familjepizza till halv tio då jag och josse bestämde oss för att ta en sväng förbi sandra i rotebro för där var det lite folk. Så vi tog bussen dit och gick en promenad till hennes hus, gulligt och fint hus måste jag säga också! Väl inne i huset kände jag inte en enda kotte, förutom sandra och hennes trillingsyster lisa. Jag hade bara hört talas om deras trillingbror Tony, men han lärde man känna lite smått under kvällen också! Jätte mysigt folk, alla kunde sjunga och spela gitarr. Så det vart som en såndär sommar kväll när man sitter vid brasan och sjunger och spelar gitarr i stort sett fast med massa nya ansikten och i ett hus. Skit kul faktist! Kom hem vid tolv då jag direkt hoppade i säng med tanken på matchen dagen efter! Jag somnade i stort sett inte förrens klockan var kvart i sju på morgonen, jippie.. Tror någon börjar få sömnproblem? Det var bara att kliva upp till klockan tre timmar senare, yuppie.. Och som pricken över i:et så förlorade vi matchen med 3 - 0, skit match! Jag har inget annat att säga om den faktist.

Idag efter matchen hoppade jag in i duschen och blev meddgraden av mamma till hennes kompis för att äta, skit god mat! Men vet inte riktigt var det var för något, men gott vare så det var bara äta och se glad ut. Efter det hamnade alla tre i soffan och kollade på school of rock, jag gillar den filmen faktist! Den är härlig.. Och nu tänker jag i stort sett bara vara hemma, jag är för slut för fotbollsträningen idag tror jag. Om jag inte ångrar mig i sista stund! Så, sleep tight tonight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0