18 januari 2009

Okej, vi kan börja med gårdagens match. SKIT MATCH! Slutade 2 - 2 efter mycket om och men, men det var i alla fall skönt att få med sig en assist och en balja där ifrån. Sen efter jag firat mamma kom simone och mathias över till mig och vi pratade på som vanligt, kollade på P3 galan och senare på en grymt bra film tigerland. Så min kväll blev lyckad!

Idag vaknade jag vid halv elva och jag är inte trött, så det är ju skönt såhär på en söndagsmorgon! Ska snart börja byta om för idag är det match igen, mot hässelbys damlag denna gång. Har ju haft innebandy hela helgen så får se hur mycket jag orkar, men jag hoppas mina krafter pallar hela matchen. Efter det kasnke jag ska träffa Robert, annars blir det hemma mys hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Tobias

det är så gott så :D

2009-01-18 @ 11:20:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0