australien 2013

Kan du tänka dig ett liv i Australien?

Det skulle jag absolut kunna göra, lämna sverige för australien. Jag och erica bestämde oss för dryga året sen att vi ska ut på en tripp till australien efter gymnasiet och något år senare. Precis som hennes äldre syster therese gjorde förra året! När erica berätta om alla upplevelser så slog det mig att jag måste uppleva det också. Så jag hoppas drömmen till australien går i uppfyllelse! Jobba kvällar/nätter och vissa dagar för att få pengar och sen slappa och surfa på dagarna, låter inte helt fel va? Sen även testa sina gränser, vad man är vågad att göra och prova på. Vad sägs som bungyjump? Aldrig i livet tänker du, det gör jag med. Men hallå, man är i australien, klart man gör det! Hoppas jag.. Det skulle inte vara fel att leva livet där nere om allt går som det ska, inte illa pinkat! Är det bara jag och erica som känner suget på att hoppa på ett plan och dra iväg här och nu, eller dras du också? Tänk dig att se en känguru skutta förbi en, tänk dig att lära dig surfa på det klarblåa havet med perfekta vågor och tänk dig att möta alla dessa underbara personer. För de har ju trots all ett ryckte om att de är riktigt trevliga där nere, eller hur mate?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0