boys day

Idag har jag varit i skolan och dragits med killar hela dagen. Men de gjorde faktist min dag, så tack för det! Jimmy, Max och Emil är ett par sköna killar. Till lunch gick vi faktist och åt på max, första gången för mig under skoltiden! Det var faktist riktigt gott, onyttigt men gott. Vi har även planerat inför onsdagen då det är yrkesprofiliering hela långa dagen! Alla elever på skolan delas upp i olika grupper och man ska gå runt på olika stationer hos frisör, fordon, design&mode, måleri och snickeri. Det man bli rätt kul faktist!

Idag ska jag och pappa kolla på visning av ett radhus lite längre bort här och kolla läget! Kommer bli super kul och jag är riktigt nyfiken på hur det ser ut. Efter det tänkte jag gå på träningen men jag känner att jag inte är riktigt frisk än och vill inte drabbas av en ny förkylning, så jag skippar nog den. Men om jag är på humör så går jag ner och kollar! Sen blir det inte så mycket mer, kanske kolla lite inför provet på fredag om trämaterial. Suck vad tråkigt!

Jag förstår inte vart emil får alla sina kommentarer ifrån!
Under lunchrasten ställde grabbarna ihop borden till ett pingisbord och hämtade en pingisboll och körde pingis, under tiden går santi förbi och han är thailändare. Det gick dåligt för emil i matchen mot max och när santi går förbi säger emil:
Santi du borde ju vara bra på det här!
För er som inte förstår är det ju så att de som ser ut som japaner och kineser etc. är grymma på pingis.



Have a nice day C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0