det var en kunglig kväll

jag kan inte säga annat att fet överträffade alla mina förväntningar faktist! Han var G-R-Y-M live. Jag hade så sjukt roligt och det är något som jag bara måste göra om.. Alla var helt galna och det var helt sjukt när alla sjöng med, jag tror nog det var fullsatt! Ja, ni som va där förstår vad jag pratar om. Ni som inte var där, jag kan inte ens förklara känslan!

Nu ska vi se, idag ska jag in till stan och fika med Marcus. En gammal halvbror sen något år tillbaka! Sen tillbaka till väsby innan fem för att äta middag med mamma, syster linda och johan och kanske några fler. Så det kommer bli mysigt! Sen ska jag och linda till en hockeymatch i vilunda och kolla på roberts match klockan sju. Och sen blir det nog inte så mycket mer, hem och ta det lugnt! Min dag blir nog kanon, hoppas din också blir det.



Best wishes C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0