godmorgon världen

Vaknade klockan elva idag, jag var så sjukt trött efter uttagningen igår! Men det gick faktist bra, kändes riktigt bra faktist. Inga tabbar här inte! Malin och sofie var också duktiga. Jag såg tyvärr inte Julias uttagning, men det gick bra för henne med hörde jag! Nu ska vi se, dagen ser ut följande:

Borta match mot tulligne vid fem tiden
Hem snabbt och duscha
Bege sig över till mamma för att fira hennes födelsedag som va igår
Natti natti sängen tidigt, match imorgon


Just nu sitter jag och lyssnar på gammal god musik! Jag fick en cd med de när jag var liten av min morbror mathias, JUMPER. Någon som kommer ihåg de? Jag älskade låtarna tapetklister och när hela världen står utanför. De låtarna kommer aldrig dö i mina öron! Kan försöka lägga upp de här senare för er som inte kommer ihåg eller för er som inte vet ett dugg vad jag prata om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0