godmorning world

okej jag har varit vaken sen klockan åtta, men känner mig vaken nu. Har inte kunnat sova pga en lastbil eller vad det nu var som höll på och plöjde här utanför och för att jag har så jävla halsont! Men men, vad gör man. Ingen skola idag i alla fall, lite synd för det verkade vara en rolig dag i skolan idag. Så idag ska jag väl ligga här i min säng och kolla på tv och snoka omkring i datan!

Har faktist precis kollat klart på fyra avsnitt från säsong ett av OC, sakna! Jag funderar på att fixa fram fler avsnitt. Det är som popcorn och godis, har man tagit en bit kan man inte sluta. Eller vad säger ni? Lyssnar även igenom några gamla låtar som jag haft på datan, vissa har faktist varit bra och fastnat på hjärnan igen!
Hoppas eran dag blir mer full av spring och skratt än min

Hugs C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0