im still alive

om ni undrar var jag fick rubrik texten ifrån var det faktist från the script - breakeven, höjdar låt! För rubriken har ingenting med inlägget att göra, haha. Men i alla fall, jag är frotfarande sjuk! Fortfarande ont i halsen.. jag blir så jävla irriterad. Ursäkta mitt ordval men jag har faktist en match imorgon som jag vill kunna spela! Men det verkar ju inte som det eftersom min hals är värre idag, men vi får hoppas på något mirakel eller liknande. Idag ska jag träffa mamma nere vid kina restaurangen halv ett och äta lunch och senare bege mig till hudläkare för att checka lite saker, sen ska jag till pappa vid fem tiden! Så jag kommer inte få så mycket gjort idag, mer än gårdagen i alla fall då jag inte gjorde¨mycket alls. Jag skriver säkert senare, då det har ploppat upp något intressant kanske! see ya homies <3

några låtar som jag inte kan sluta lyssna på:
niprone - i'm coming home
niprone - the struggle
niprone - on the rise
jumper - tapetklister
jumper - när hela världen står utanför
the script - breakeven
markus krunegård - jag är en vampyr
james morrison ft. nelly furtado - broken strings



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0