lite mer tokigheter

jag måste bara berätta om en liten mygga* vid namn simone, som ska till Vietnam och jag vette tusan vad mer hon ska. Men hon sa precis till mig att de ska åka båt på parfymfloden, är det bara jag som föreställer mig en flod full med olika parfymer i? ah kanske.. men i alla fall, det va inte det jag skulle komma fram till. Hon ska på cykelutflykt den saken! Och ni som känner simone vet att hon inte är mycket till att trampa omkring på en cykel och heller inte springa, ja vi säger helt enkelt att hon inte gillar den sorterns aktiviteter. Men så sa hon; det kommer säkert vara massa gamla gubbar och gummor där, jag kommer äga de totalt då! Haha, då har hon inte sett vad de kan gå för. Jag svarade; men tänk om de är fett taggade? Ja, för alltså är det bara jag som sett galna cyklister med en gamling vid styret? Nej exakt, och när det gäller utflykter brukar ju de vara rätt nyfikna. Jag tror det kommer gå rätt fort, passa dig simone du kan bli omkörd!

Fast nog med tokigheter, saken är att hon kommer åka på måndag och det kommer bli helt tomt i veckor framöver! Snyft, vårt egna lilla troll. Och det hemskaste är att hon kommer ta med sig sin sjuka humor och sina galna upptåg dit ner! Vad ska jag nu skratta åt. Dessutom är hon borta på min födelsedag som äger rum den elfte februari..
Du får skicka ett vykort med en dålig vits på! Då är vi kvitt

*nej hon är ingen fluga, hon är liten och smal
som en pinne och hon kan säkert flyga
för hon väger så lite.
Därav mygga


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha din jävel! Jag ska faktiskt till thailand också :) jag ska visa att jag är bättre på att cykla än gamlingar! Och jag ska köpa dig något finfint! <3

2009-01-28 @ 17:58:57
Postat av: Hi-Expod

Haha, Flugan simone kommer bli överkörd av gamlingar höga på redbull och nyfikenhet

2009-01-28 @ 21:44:12
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0