lördag - söndag

lördagen slutade med att jag träffade Johanna efter mycket om och men! Mötte upp henne på busshålls platsen i sundsborg och vidare till Matildas pojkvänn. Där befann sig jesper, niklas och korpen också, trevligt folk! Jag har nog itne skrattat så mycket  tandras misstag än förut, inget illa upp men det var ritkigt kul. Vid halv ett kom pappa förbi och hämtade upp mig och sen kröp jag ner i den varma sängen!

Idag har jag seriöst inte gjort någonting! Kollat på 4 filmer som gått på tv, riktigt kul. Inte! Så ikväll ska jag träffa johanna och josse och vad vi hittar på vet jag inte! Men det blir nog susen. Och imorgon ska jag klippa mig och sen är det en efterlängtad innebandy träning! Så see you tomorrow homies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0