lördagen den 3 januari

Gårdagen spenderades med Johanna hela långa dagen, skit mysigt! Jag färgade hennes hår, vi gick en promenad, gick och hyrde film och köpte godis. Filmen blev ett riktigt kap, step up 2! Måste ses om ni itne sett den, jag älskade den i alla fall. Och igår kom även Dennis hem från amsterdam, så välkommen hem tuffing!

Idag ska jag spendera lite tid med halvsyrran Linda, hade tänkt åka in till stan och sätta oss på ett fik någonstans! Ska även få en julklapp av henne, som jag ser fram emot. Har inte träffat henne på länge så det ska bli super kul! Efter det ade jag tänkt spendera kvällen, kanske, med Therese och några killkompisar. Men inget 100% bestämmt, så vi får se hur kvällen blir! Hur började eran sista helg på lovet? Det svider att säga det, men det är verkligheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0