måndagen den 5 januari

Tjena i stugan! Gårdagen avslutades faktist hemma hos foffe med josefin, johanna och niklas. Vi låg i hans lilla säng alla fem och kollade på film, shutter tror jag den hette! Både jag och josse ångrade att vi kollade på den för man måste ju ta sig hem i vintermörkret också, så det va lite små läskigt att ta sig till bussen senare. Jag slaggade över hos josse och vi vaknade vid halv ett, äntligen har man fått sova ut! Snart kommer min far och hämtar mig och sen blir det hem och städa och senare träning. Ska även över till mamma idag, och senare ska jag träffa josse och vi ska åka och träffa några polare! Så dagen blir fullproppad, hörs imorgon <3

kisses and hugs
Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0