nu är det helg

igår var jag då och kolla på min innebandy amtch, det blev förlust med 4 - 1. Men vad ska man göra! Vi lirade bra trots allt, inget lätt motstånd. Efter det var det hem och ha filmkväll med pappa och hans tjej! Idag vaknade jag och blev med frågad till ikea med samma personer så det blev en tripp dit imorse och nu har jag precis kommit hem! Snart ska jag börja göra mig iordning lite och ner till ishallen och kolla på roberts hockeymatch. fast idag blir det utan sällskap så kan bli lite små tråkigt! Sen blir det middag hemma hos pappas tjej, Anita. Efter det vet jag inte riktigt, är lite trött av mig så det blir nog en lugn kväll!

Nu var det slut på det roliga, have a nice day / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0