nu ska vi se

jag va aldrig inne igår? Vad gjorde jag som fick mig att inte blogga.. Jo juste! Jag va faktist duktig nog att vara ute och sprigna i snöstormen i 20 minuter innan träningen, sen var det dax för träning och den var jobbig den. Så känner mig lite duktig efter gårdagen! Men ändå riktigt slut.

Idag? Jo jag har varit i skolan, fick reda på att jag fick MVG på provet om svenska träslag. YES! Sen har jag haft matte och sista lektonen var engelska, jag är grymt sugen på att höja mig i engelskan. på något sätt har jag fått ett slag i huvudet och är riktigt taggad på att plugga hur mycket som helst inom engelskan! Men men, det är ju i alla fall bra. Efter skolan skulle jag och Jimmy hitta på något, fanns inte så mycket alternativ än att dra sig in till stan en sån här snöig dag, så det gjorde vi med sikte på bio! Men vi kom väldigt olämplig tid, alla filmer vi ville se hade redan börjat eller så skulle de börja vid sex tiden och det orkade vi inte vänta på. Så det blev en fika istället! Det var mysigt det också. Jag ksa nog sitta här en ltien stund, sen ska jag bege mig till vardagsrummet och plugga lite! See ya, take care C

Dagens kommentarer:
Den ena kommentaren kommer från våran självaste mattelärare Pelle.
Pelle: Flickor, visst är matte det roligaste ämnet på hela jorden? .. efter alla adnra ämnen.
Det är ju bra att vara mattelärare om man hatar matte *tummen upp*

Den andra kommer från emil när vi sitter och diskuterar på engelskan vad vi kan göra de veckor där vi inte har något planerat på engelska lektionerna.
Therese: Men vi kan ju typ göra charader eller beskriva svåra engelska ord och så ska de andra gissa eller så?
Emil: Jo men eller hur, då måste man ju knäppa tio bärs innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0