orkanvindar

Är det bara jag och therese som har blåst bort idag? Både fysiskt och psykist! Påväg till skolan höll man på att blåsas omkull och väl inne i skolan kändes det som om hjärnan flugit ur en! Hela skoldagen har varit riktigt lugn och som alltid nästan, så fick vi sluta tidigare. Halleluja! När jag kom hem beställde jag även tid för klippning och färgning i skolan i morgon! Ska bara klippa topparna och blondera några slingor, så det blir inte största förändringen. Äntligen glad att vara inomhus efter ett sånt här skit väder, man vill bara kasta sten mot himlen! Så här sitter jag i soffan och dricket te, mysigt mysigt.

Ikväll är det träning och jag är lite små taggad på det faktist! Förutom biten man måste gå till sporthallen, burr. Men en tjock vinterjacka och ett par gosiga vantar får värma mig den biten! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0