skål på den

Nemen titta, datan har börjat få liv igen! Och vad har jag gjort i veckan? Jo jag har träffat massa folk hit och dit, jätte mysigt. Och jag har även börjat skolan igen, idag! Inte mysigt.. Men men, idag var det inte speciellt dramatiskt i skolan eller jobbigt. Vi fick tillexempel reda på när vi har lov och när vi slutar m.m.

1. Sportlov vecka 9
2. Påsklov vecka 15
3. Sommarlovet börjar i vecka 23


HÄRLIGT!

Helgen ser ut på följande sett, idag ska jag slappa slappa och.. slappa tror jag! Orkar inte göra så mycker mer, hade tänkt att kolla på lets dance och hålla tummarna på att blondinbella åker ut. Förlåt, brukar inte dömma folk bara sådär som jag inte känner! Men, det jag har sett har jag inte gillat. Thats it! Imorgon är det dags för mys med vänner och nya vänner hemma hos Johanna, niklas skulle ta med sig kött så man hoppas på en god middag också! På söndag är det dags för årets första innebandy match på hemmaplan mot aik, hoppas såklart på vinst. Och efter det första fotbollsträningen på riktigt länge! Så jag har ganska full helg! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du menar väl lets dance? ;p

2009-01-10 @ 14:24:44
Postat av: Cornelia

haha, jo men det gjorde jag. haha, tack

2009-01-10 @ 14:34:37
URL: http://corneliaframmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0