this is it

sådär på kvälls kvisten. Morsning korsning! Som sagt så lirade vi ju match i dam tvåan idag, från föregående match vi lirade mot de här kan vi säga att det var en stor förbättring. Det känns tugnt att säga det, men förra gången torskade vi med 8 - 1, inget att hurra för. Men den här gången tog vi oss i kragen och förlorade bara med 3 - 0, värt ett litet wiihoooo. Första målet var det inget att snacka om att det var vi som tabbade oss på, deras andra mål var de klart värda och det sista målet tabbade vi oss också på. Så i mina öron torskade vi bara med 1 - 0! Efter det hade jag ju som sagt träffa Robert, men får man tag på honom? Nej det får man inte. Har fortfarande inte fått tag på honom men jag tror jag listat ut att han har hockey träning just nu. Jag håller i alla fall tummarna för det!

Snart ska jag och pappa ha filmkväll, tänkte bänka oss framför tvn och kolla på united 93. Tror jag den hette? Efter det blir det läsning i min engelska bok, tänkte överraska läraren att läsa ut den till slutet av februari. För jag brukar vara lite seg med läsning! Jag läser faktist p.s i love you, har sett den på film men det är kul att kunna se vad de har missat i i filmen och så. Men nog om det, måste snart börja gå till vardagsrummet om jag ska få en bra sittplats i soffan! Så puss på er där hemma <3


Kommentarer
Postat av: Hi-Expod

P.S. I love you är as bra fan :O! angående koden: De e as bra ju :O! då om man blir mordhjotat eller så, då kan man anmäla as enkelt, för då ser de direkt vilka som skrivit koden!

2009-01-18 @ 20:41:33
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-18 @ 21:13:07
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: Hi-Expod

Har du sett filmen också :D? Den är skit bra! se den efter du läst boken om du inte redan sett den

2009-01-18 @ 21:19:14
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0