today its today

Idag har vi hållt på med filmkunskap hela dagen, har analyserat filmen när lammen tystnar. Filmen är inte läskig i sig, men själva karaktären i filmen med namnet Hannibal är så äcklig och psykisk störd av hans råhet på något sätt, går inte riktigt att få det förklarat för er som inte sett den. Men i alla fall, min kära vän Therese och jag har varit nyttiga och tagit oss från solna station till skolan på morgonnen, och sedan från skolan till solna station när vi slutat. Inte illa pinkat! Tar cirka 20 minuter till halvtimmen att gå, så man kände sig lite små stolt efter promenaderna idag. Idag är det även innebandy träning, inte helt fel! Sista innebandy träningen innan stadslagsuttagningen på fredag, små nervös över att det ska gå åt tjottahejti! Men, det ska nog gå vägen, i hope..

Idag var dagens roligaste kommentar från emil och max under filmen, men för att förstå behöver ni lite bakgrunds fakta om den. Hannibal är nämligen kanibal, så han äter människor. Och under filmen åt han av en människas ansikte och då sa de:
Är han hungrig eller!?
Okej, det kanske inte lät så kul på pappret, men det var grymt kul när det väl hände. Kunde i alla fall inte sluta skratta!

Jo juste, mitt hår! Jag klippte och slingade det igår ju, och det blev faktist bra. Jag är kanon nöjd! Det blev nästan så att hela håret blev mörkblond med vissa ljusare slingor, men det vart lite ballt så. Och frisyren är den samma bara topparna som blev klippta, men nu ser håret mer välskött ut! Så det känns riktigt bra. Jag skulle lägga upp en bild här men jag hittar inte kabeln till datan! Så det gick inte så bra, men snart så ploppar det upp en bild här. Ni får ha ögonen öppna helt enkelt! <3


när lammen tystnar

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice med 52 kr :D

2009-01-14 @ 18:38:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-14 @ 19:03:50
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0