torsdag 15 januari

okej nu ska vi se.. det är torsdag, vilket innebär att det snart är helg! Det är åtta dagar kvar tills chris brown, det är cirka en månad kvar tills jag fuller år och det börjar bli varmare. Iiih! Kan det bli bättre, just nu. Nej! Okej, hur har min dag sett ut? Började dagen med en engelska lektion som innehöll en film, waterboy. Någon som sett den? Sedan fortsatte dagen med idrott där vi gick igenom styrka och maskiner nere i gymmet, så nästa gympalektion tror jag att det vittrar gym! Efter det blev det pannkakor på åhlens och tillslut var det snickeri där jag och therese passade på att plugga till morgondagens prov istället! Men tack vare våran lärare så fick vi åka hem och plugga istället, så slutade 2 timmar tidigare, tackartackar. Så nu ska jag snart börja plugga, sen tänkte jag ordna en smoothie och lite mackor, sen tänkte jag byta om inför fotbollsträningen och sen gå till ishallen för att möta Robert! Efter det spenderas lite tid hemma hos honom tills min fotbollsträning börjar vid halv åtta. Så det blir nog en bra dag idag och jag hoppas allt pluggande idag stannar kvar i hjärnan tills imorgon! Och som sagt så måste det avslutas med dagen kommentar:

Jag och therese sitter och skrattar åt något riktigt sjukt kul på engelska lektionen.
Jesper: Therese, hållkäften och fnittra inte. Jag hör inte vad jag tänker!
Therese: Som om du någonsin brukar tänka!?

Jag ska även försöka få in en bild på mitt nya hår!
Men det går inte så bra utan en kabel,
men ska försöka söka efter den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0