Torsdag - fredag

Om man blickar tillbaka på gårdagen, torsdagen alltså så kan man säga att det blev lyckat trots det kalla vädret på träningen! Åkte hem till robert vid sex tiden och umgicks även med hans lilla syster och hans hund, skit söt. Sen kom pappa förbi honom och sen vidare till sdöervik för fotbollsträning utomhus, inte kul! Men men, lite gulliga fakta som min syster gav mig gjorde mig glad igen efter träningen. Sen var det bara att stanna uppe och plugga till provet jag hade idag, inte kul! Och jag kan säga att det gick helt okej, inget topp betyg på det här provet, men inget IG får jag hoppas på. Känns inte som det i alla fall! Efter provet hade vi håltimme i tre timmar, och vad gör man då? Jag och therese åkte till solna centrum och skuttade omkring där en lång stund, käkade god mat och kollade i affärer. Sen vart det dax för sista lektionen, svenska! vi satt och läste i våra böcker i stort sätt hela lektionen. Jag läser män som hatar kvinnor, en riktigt bra bok! Första boken som jag inte kan sluta läsa..

Dagens kommentar:
Jesper: Varför har du köpt en ny mobil för?
Therese: För den adnra var lite cp och levde sitt eget liv!
Jesper: Precis som sin ägare altlså!

Dagens roligaste händelse:
Jag och therese står och väntar på bussen när vi står och sjunger lite väl högt för varandra på skämt, när jag slutar fortsätter therese med världens fjolligaste röst och sjunger if i where a boy, even just for a day märker inte hon att det kommit en kille och ställt sig bakom henne för att kolla busstiderna. Haha, fyfan vad hon skämdes och själv ramlade jag omkull av skratt.

Nu sitter jag bara hemma, instängd från kylan i värmen och tänkte ta en liten tupplur för att orka med stadslags uttagningen ikväll! Önska mig lycka till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0