welcome

okej, den här dagen har inte varit något vidare! Åkte till skolan trots illamående, var med på engelskan och sedan dumt nog på idrotten där vi hade gym lektion. Och så klok som jag är kör jag hårt och ät nästan svim färdig efter och jag känner att jag måste åka hem. Väl på tåget känner jag mig helt slut, totalt död! Och direkt när jag kommer hem lägger jag mig i sängen och vips så spyr jag. Första gången på senaste sju åren, inte kul.. Så nu sitter jag här, varm och ont i kroppen? Vad kan jag blivit drabbad av.

Så just nu orkar jag faktist inte blogga, vill bara ta det lugnt och hoppas att jag är frisk imorgon. Eller i alla fall så mycket piggare eftersom Chris Brown konserten är imorgon! 

Take care C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Influensa

2009-01-22 @ 18:01:51
Postat av: Cornelia

ah, mamma trodde också det. Men jag mår mycket bättre idag, det är strange?

2009-01-23 @ 11:33:02
URL: http://corneliaframmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0