yesterday

gårdagen blev faktist inte riktigt som jag sa att den skulle bli, för både josefin och johanna ploppade upp här vid sju snåret och vi kollade tillsammans på lets dance. Och jag måste faktist säga att blondinbella var duktig! Good job. Efter det skulle vi gå ut på en promenad som slutade med lite tågluffande och vid halv tolv tog johanna bussen hem och jag och josefin satte oss vid busshållsplatsen och väntade på hennes buss som skulle gå om en timme, kallt!? Jag hade enbart en tunn skinnjacka på mig, kul. När vi satt där så gick sosso och anton förbi så vi hade sällskap för en liten stund i alla fall, och sen är jag glad att bussen kom tidigare för då fick jag traska hem och värma mig!

Idag vaknade jag vid halv ett, beauty sleep! Och sen dess har jag hunnit äta frukost och bara slappat i sängen. Vid fem ska jag börja göra iordning mig för att träffa josse och senare träffa johanna, så blir min lördag! Men den blir inte så sen eftersom det är match imorgon som jag hoppas vi vinner, igen. Hoppas ni får en toppen dag, kisses and hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0