yesterday and today

okej gårdagen blev inte riktigt som den skulle bli faktist! Jag sa ju att jag skulle fika med marcus, men så blev det inte så jag var hemma till fyra och sen gick vi till resturangen och jag käkade black & white, muuums.. Efter det var både jag och linda sjukt mätta men vi proppade i oss en varsin cheesecake också! Finns alltid rum för sånt. Sen skulle vi gå hem till mig och lämna lindas väska, men jag hade inga nycklar! Bra jobbat, mamma skulle ut på krogen ikväll så hur skulle vi komma hem sen? Så mamma fixade att hon lämnade de kvar på resturangen eftersom vi känner de bra så vi fick gå förbi och hämta de där sen, Och eftersom det va skitväder igår och slaskigt vart våra skor och strumpor helt dyngsura så vi bestämmde oss för att gå till ica och köpa strumpor eftersom de vanliga affärerna var stängda. Och vem vill sitta med blöta strumpor i en kall ishall? Så senare satt vi i ishallen med torra strumpor! När båda lagen skulle in på plan var det en i det andra laget som gick ut med skydden kvar på skridskorna så han trilla omkull, hahaha. Robert och de vann med 5 - 0 tror jag det blev! Sen så åkte jag och robert med hans mamma hem till honom och pratade och kollade på king kong, mysigt. Sen kom lilla loppan linda vid tolv och vi gick hemmåt!



Vi hade även sjukaste samtalsämnet påvägen hem, vi pratade om när man sandar vägen när det är is ute. Men det är ju små sten och inte sand? Okej, ni tror säkert vi är dumma i huvudet men jag fattar faktist inte varför det heter sanda vägen, borde heta grusa vägen eftersom det är grus/små sten och inte sand? Sand för mig är sanden på en sandstrand och det är det ju definitivt inte på vägarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0